wtorek, 16 sierpnia 2016

11. Sesja zdjęciowa

Cześć!
Dziękuję za komy pod poprzednią notką ^^

Jak wam się podoba nowy wygląd bloga :3?

Wczoraj byłam cały dzień u babci i zrobiłam mnóstwo zdjęć :D

Max na huśtawce :D
 W trawce
 Jak on miał na imię? xD
 W kamyczkach
 Misia
 Bridget
 Kotek bez imienia
 Florek na liściu
 Kate w trawie
 White na drzewku iglastym
Ja mu jeszcze nie zmyłam ej blizny >.<

Xenia pod liściem
Lazuli na pieńku
 Ośmiornica
 Roxy
 Ślimak bez imienia
 Mysior
 Królowa xD Jej też jeszcze nie zmyłam tatuażów
 Miodzio
 Struś na dachu xD
 Jaszczurka
 :D
 To zdjęcie możecie podziwiać na nagłówku
Max :D
 Różowa kaczka!

 Tukan
 Strusiek
 Pszczoła
 Krab
Sowa
 Chow chow
 A oto i nasz Rico!
 W przebraniu Zwiadowcy
 Max i Roxy pokłócili :c Znowu :c
 Siedzi mysz pod miotłą xDDD
 Kotek
 Tu w mojej torebce
 G4


 Rico dał Bridget płaszcz Zwiadowcy
:D


To wszyskie zdjęcia!
Pozdrawiam!

Plamciak

2 komentarze:

  1. Wygląd fajny. Ostatnie zdjęcie boooskieee. <3 Płaszcz jest genialny. Jak zrobiłaś te tatuaże? O.O Ja bym się bała, że LPSa sobie zepsuję, znając mnie. xD Ten tukan to nie tukan, a maskonur xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd bardzo ładny. Osiemnaste zdjęcie (te z persem) i te ostatnie są naj.

    OdpowiedzUsuń