poniedziałek, 30 maja 2016

2. Sesja zdjęciowa #1 "It's green"

Cześć!
Sorry za ten wcześniejszy post xD
I dziękuję za komentarze: *
Więc jestem. Nic mi się nie stało z rozumem (przynajmniej mam taką nadzieję).
Ale jak tak można? Zrobić "papa!' blogowi, na którym pisało się ponad rok i miało się 3 000 wyświetleń. Ale taka jest Plamcia. Jak nowe wszystko, to nowe wszystko (oprócz kanału). Wiem, jestem bardzo dziwna.
A podoba wam się wygląd bloga? :3 Tak czarno i mroczno. Nie moje klimaty, ALE...
Lecimy z tymi zdjęciami, bo jest ich baaardzo dużo :)
 Pinky na wężu
 Amazon na konewce
 Bee na kwiatkach
 Ślimak bez imienia w doniczce
 Żaba w małej konewce
 Jedno z moich ulubionych ^^
 To moje najulubieńsze! Jest takie słowo xD?
 W jakiejśtam roślince
 Obok kamienia
 Obok kwiatka
 Krab na cegle
 Z góry
Skrada się pośród traw xD
 Biedronki
 Jedno z moich ulubionych. Znowu...
Teraz wszyscy razem^^

A więc to na dzisiaj niestety tyle ♥
Łącznie 16 zdjęć.
Pozdrawiam jeśli ktoś to czyta :*
Plamcia

2 komentarze: