wtorek, 28 czerwca 2016

5. LPS DIY: srebrny łańcuszek z wisiorkiem

Cześć!
Przepraszam za chwilową nieobecność. Grałam ze znajomymi w RPG, zaczęliśmy w piątek, skończyliśmy wczoraj :x Codziennie po pięć godzin. Ale zabawa była świetna :D. Każdemu polecam chociaż spróbować :)

Kiedy ostatnio u mnie było DIY lub DS? DIY na kanale 23.04.2015. Czyli dawno dawno temu. A DS na blogu? Jeszcze na pinku, w notce numer 10,  11 października 2015 o.o. I jak czytam tamą notkę, to mi się rzygać chce xD

Więc oto jestem z nowym DIY!

Ostrzeżenie! Masz 50 szans na to, że ukłujesz się igłą. Rzuć kostką. 

Zaczynamy
 1. Najpierw musimy mieć szydełko. Ja użyłam 3.00 mm
 2. Robimy łańcuszek. Niezbyt długi, ale nie za krótki
 3. Łączymy dwa końce łańcuszka, i powstaje nam ładny okrąg.
 4. Teraz wisiorek. Potrzebujemy:

  • nożyczek
  • małego kawałka tektury
  • kredki
  • ołówka
  • brokatu
  • kleju w tubce

 5. Kredkę stawiamy prostopadle do kartonika i odrysowujemy Następnie wycinamy.
 6. Kładziemy koło na kartce, żeby nie naśmiecić. Smarujemy klejem i posypujemy brokatem. Strzepujemy nadmiar.
 7. Teraz to połączyć. Potrzebna nitka i igła.
 8. Przewlekamy igłę przez okrąg jak najbliżej krawędzi. Tym grubszy karton, tym większe ryzyko ukłucia się :x Z doświadczenia wiem, że to prawda xD
 9. Teraz igłą przez oczko w łańcuszku.
 10. Kończymy zszywanie.
I skończone! Niby taki drobiazg, ale może dużo wnieść :D. Może być amuletem, który rzuca klątwe na właściciela, lub na jego wrogów. Można go użyć jako zamiennik pierścionka zaręczynowego... Itp, itd. Albo może być skarbem który gracze LPS mają znaleźć. Te 20 godzin RPG chyba mi zaszkodziło...

W każdym razie, to już wszystko.
I dziękuję Loke za komentarz pod poprzednim postem :D

Pozdrawiam!

Plamciak

5 komentarzy:

  1. Śliczny ^^
    Ahh te stare, dobre czasy rpg <3
    Gdzie grałaś? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać nawet takie łańcuszki można w całkiem fajny i przystępny sposób wykonać. Moim zdaniem warto zaglądać często na https://pl.silvexcraft.eu/ gdzie możemy znaleźć bardzo dużo elementów do wykonywania własnoręcznej biżuterii.

    OdpowiedzUsuń